cairns tot airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu cairns tot airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

cairns tot airlie beach

Door: yorick

Blijf op de hoogte en volg yorick

28 Oktober 2014 | Australië, Airlie Beach

Hier nog even een kleine up-date van de afgelopen week, holy-crab wat heb ik gruwelijk mooie dingen meegemaakt.
na vorige week dinsdag terug in cairns te zijn aangekomen ben ik dinsdag gaan snorkelen in t wereld beroemde " great barrier reef " wat was dit moeilijk mooi, met gekleurde vissen en mooi koraal, dit kan ik heel mooi vertellen maar moet je toch echt zelf meemaken.

na woensdag even n regeldag te hebben gehad omdat ik wel weer wat anders wilde zien ben ik donderdag vertrokken naar townsville, leek best n leuk stadje alleen was gruwelijk saai, maar zat wel in n gezellig hostel waar ik 2 nachten ben verbleven.

Na 2 nachten had ik t daar wel weer gezien en ben ik verder naar t zuiden afgezakt naar airlie beach, goede verhalen over gehoord dus ik zal wel eens zien hoe goed t is daar.
en nou en of, mega lekker weer, elke dag graadje of 30 blauwr lucht enzz...

in airlie beach wat gezellige nederlanders te hebben ontmoet hebben we wat gezellige dingen gehad, aan de lagoon gelegen, gebbq'd, stappen, was megagezellig.

Na 4 dagen airlie beach zal ik de komende 2 nachten op n boot verblijven en naar de " wgitsundays " gaan en meemaken hoe mooi t daar is.

het vervolg daarvan laat ik jullie komende week wel horen ;);)

Adios, yorick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yorick

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 3507

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 Oktober 2015

australië!

Landen bezocht: