cairns en omstreken - Reisverslag uit Cairns, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu cairns en omstreken - Reisverslag uit Cairns, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

cairns en omstreken

Door: yorick

Blijf op de hoogte en volg yorick

19 Oktober 2014 | Australië, Cairns

Na een fantastische week te hebben gehad in sydney met australian backpackers was het tijd voor een nieuw avontuur, voor vliegem naar cairns een klein stadje in t noorden van Australië.

Deze week begon lekker, mooie temperaturen rond de 32 graden lekker aan t zwembad.
Heb de afgelopen dagen niet heel veel gedaan, 1 ding wat ik zeker wel heb gedaan is genoten van alles wat ik meemaak hier al zijn het de kleine dingetjes, backpacken is toch iets wat ik iedereen zou aanrade ;)

Na een paar keer goed opstap te zijn geweest werd het toch wel eens tijd om iets te gaan waarvoor ik naar Australië ben gekomen, genaamd backpacken.
Ben met 5 mensen richting t plaatsje mossman gereden waar we s' nachts ergens langs de weg in de middle of noware hebben gecrached, tussen de bergen met een fantastische sterren hemel was prachtig.

de volgende dag door gereden naar " cape tribulation " waar een soort van regenwoud achtig is, maar dat was verder niet echt heel boeiend maar was wel gezellig. De komende dagen verblijf ik weer in cairns en ga ik dinsdag snorkelen in 't great barrier reef en ga in eens van de dagen erna met de greyhound bus richting t zuiden langzaam aan afzaken.

I see you;

Regards, yorick