malbourne, great ocean road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu malbourne, great ocean road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

malbourne, great ocean road

Door: yorick

Blijf op de hoogte en volg yorick

03 Januari 2015 | Australië, Adelaide

Hier een update van de afgelopen 2 weken nadat ik terug was gekomen uit New Zealand.

Na terug komst ben ik voor 1 nacht in Sydney gebleven, na die ene nacht ben ik die avond verder gegaan naar Melbourne waar ik voor bijna 2 weken in en rond zou rond leven.

 

De eerste 3 nachten heb ik in een hostel geslapen en ben ik met 2 andere reis maatjes gaan zoeken voor n campervan want op de planning stond de " great ocean road".

Na een paar uur hadden we er al een geboekt en zijn na 2 nachten in Melbourne vertrokken met onze

" sleurhut ", jezus, wat is dat een ervaring om door melbourne te rijden maargoed alles ging perfect.

Eenmaal uit melbourne waren we onderweg naar " phillip island " waar pinguïns leven ten eerste we waren verkeerd gereden en ten tweede phillip island gingen we helaas die dag niet meer halen waardoor we ergens moesten overnachten wat we gevierd hebben met n biertje.

De volgende dag zijn we vroeg vertrokken door naar phillip island en kregen we helaas ook nog pech met de auto waardoor we heel de dag hebben moeten wachten op de auto service.

De volgende dag ging t echte werk beginnen de great ocean road en zijn we doorgereden naar de 12 apostellen waar er nog maar 8 of 9 van over zijn.

De dag erna verder gereden naar Geelong maar daar was niet veel te zien.

De volgende dag terug gereden naar Melbourne en de campervan weer gedumpt, heb echt 'n geweldige tijd gehad met Noud en Dorien in onze campervan maar hier scheide de wegen weer.

 

Ik heb nog 4 nachten in Melbourne geslapen bij familie van 'n reismaatje genaamd michelle waarmee ik kerst heb gevierd in 25 graden en zon toch heel bizzar om zo kerst te vieren maar was echt leuk.

28 december ben ik met de bus van Melbourne terug naar Sydney gegaan waar ik nieuwjaar ging vieren samen met Michelle, Wajoooo dit was t mooiste vuurwerk wat ik ooit heb meegemaakt, hier kun je mensen in Nederland jaloers mee maken. In Sydney heb ik uiteindelijk 4 nachten gezeten.

 

Momenteel zit ik weer in Adelaide waar ik n paar dagen zal verblijven waarna ik daarna door zal reizen naar Melbourne, waar één van m'n hoogtepuntrn op het programma staat jawel THE Australian open waar ik 2 tickets voor bemachtigd heb en ik heb 'n ticket voor de Asian soccer cup ga de wedstrijd Japan- Jordanië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yorick

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 3499

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 Oktober 2015

australië!

Landen bezocht: