surfers paradise, byron bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu surfers paradise, byron bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

surfers paradise, byron bay

Door: yorick

Blijf op de hoogte en volg yorick

21 November 2014 | Australië, Sydney

Hallo mensen, hier weer n update van de afgelopen dagen.

waar was ik gebleven, oowja.. surfers paradise ik heb d'r 2 nachten geboekt bou dat wad ook meer als zat wat zo spectaculair vond ik 't daar niet echt en vanaf hier zou ik ook 3 dagen later vertrekken naar byron bay.

eenmaal in byron bay aangekomen was mijn eerste indruk faaccckk dit wordt awesome. Aangekomencin het hostel wat er goed uitzag ben ik n rondje gaan lopen wat er allemaal te soen was. Ná n foldertje tegen gekomen zijn van " nimbin " leek me dit wel lache.
In dit hostel ben ik snel n groepje gezellige mensen tegen gekomen waar ik de 5 dagen mee om ben gegaan en dit was echt gruwelijk gezellig.
Mijn eerste dag ben ik dorien tegen gekomen waar ik de volgende dag mee naar nimbin ben gegaan, als je wilt weten wat t is moet he even google!!! Haha maar dit was mega lache! ;)

De dagen die volgende heb ik alleen maar genoten en veel plezier gemaakt en ook maar n keer naar de kapper geweest dat was grondog nodig haha.
na 4 nachten zat byron bay er helaas op maar t was geweldig.
en ben ik met iemand meegereden met de auto richting port macquiere maar daar was niet veelcte beleven en zijn we de volgende dag doorgereden naar sydney en verblijf ik weer in t hostel waar t ook allemaal ruim 6 weken geleden begon, t voelde toch n beetje als thuis komen haha.
Hier zal ik n aantal nacht verblijven. En wat er verder op mn pad komt zie ik nog wel.

Houdoe, yorick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yorick

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 3490

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 Oktober 2015

australië!

Landen bezocht: