fraser island, brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu fraser island, brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

fraser island, brisbane

Door: yorick

Blijf op de hoogte en volg yorick

12 November 2014 | Australië, Brisbane

Een goede morgen/avond vanuit brisbane.

Hier komt n vervolg van mijn verslag van vorige week nadat ik 2 dagen in n paradijs van n hostel heb gezeten heb ik toch maar n tour geboekt naar " fraser island " met veel twijfel over welke rour ik zou kiezen en hoeveel dagen ben ik er dan toch eindelijk uit.

ik zou zaterdag 8 november vertrekken, na eerst vroeg in de ochtend nog geskyped te hebben met heel de familie aangezien zusterlief jarig was moest dit toch ook gevierd worden.

daarna vroeg in de ochtend ging mijn tour beginnen, met craig als tourguy moest dit wel goed komen.
en mijn eerste indruk was YESYES, wat ben ik blij dat ik deze tour heb geboekt.
in deze 3 dagen heb ik echt van alles gezien van rainforest tot n paradijs aan stranden, van dode schildpadden tot mega mooie vissen tot dingo's.
Alles was foed georganiseerd en ik had n leuke groep, en het selfdriving met n 4wd was ook gruwelijk. Almetal heb ik mega genoten deze dagen en zou ik zo weer terug willen.

helaas, ik ben maar verder gaan reizen en mijn volgende stop was brisbane daar zal ik 3 nachten verblijven.
lang geleden dat ik in n stad ben geweest weer n heel verschil.
Weer gruwelijk hoge gebouwen en n hoop spleetogen daar worde bang van.
maar verder geniet ik hier wel.
Gister n dag op pad geweest met n duitse en hebben graris acctiviteiten in de stad gedaan zoals; boottocht, bustocht en n torenbeklommen om de stad te bekijken.
wat ik vandaag ga doen, tja.. hele goeie vraag dat ga ik me zelf zo maar is ekkes af vragen.
morgen zal ik weer vertrekken en zal ik naar surfers paradise gaan voor hoelang? Geen idee haha.

houdoe yorick ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yorick

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 3497

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 Oktober 2015

australië!

Landen bezocht: