whitsundays, airlie, noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu whitsundays, airlie, noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

whitsundays, airlie, noosa

Door: yorick

Blijf op de hoogte en volg yorick

06 November 2014 | Australië, Noosa Heads

Hier volgt weer n mooi verslag over afgelopen week,

Vorige week woensdag vertrokken met n boot richting whitsundays waar ik 2 nachten zou overnachten, waaauuw wat was dat mooi parel witte stranden azzuur blauwe heldere zee, een soort droom paradijs haha, helaas het mindere vond ik de boot.
Na veel mooie dingen gezien te hebben zoals schildpadden en mooie zonsondergang zijn we na 2 nachten weer terug gekeerd naar airlie beach.

in airlie beach heb ik weer n paar dagen heerlijk gechilled en ben ik weer n deel van mn groepsreis tegen gekomen waar we die avond nog wat drankjes mee hebben genuttigd en de volgende dag nog heerlijk aan de lagoon gelegen.

na die 2 dagen in airlie te zijn verbleven ben ik vertrokken richting agnes water/1770, manmanman wat was dat dorp uitgestorven en het erge van alles was dat t net nederland was, regenen als n malle en ik wou die dat n motortochje gaan doen, die ging helaas niet door.

de volgende dag maar weer vertrokken naar noosa, hehe waar lekker weer 25 graden, ( hoeveel in Nederland??) Daar heb ik 2 dagen in n nomads hostel gezeten vreselijk hostel, hier heb ik nog gewandeld.
na 2 nachten ben ik naar n luxe hostel vertrokken, wat is dit n gruwelijk hostel alles er op en er aan hier ga ik nou de komende 2 nachten genieten.
Ajuuu! ;);)


Houdoe, yorick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yorick

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 3489

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 Oktober 2015

australië!

Landen bezocht: