my first week sydney, Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu my first week sydney, Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

my first week sydney, Australia

Door: yorick

Blijf op de hoogte en volg yorick

14 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Beste mensen,

Ondertussen zit ik alweer bijna 'n week in Australia, owow wat is t hier GEWELDIG niet te geloven.
na n goede vlucht te hebben gehad en zo mogelijk te wennen aan t tijdverschil heb ik al n prima week voor de boeg gehad waar denk menig mens jaloers op is ;)

na dat we van t vliegveld waren opgehaald en door t centrum van sydney reden na denk een van de mooiste uitkijk punt van de stad om de harbour bridge en t opera house te bekijken.
Deze dag hebben we wat verder informatie gekregen en even gesetteld in t hostel.

Dag 2: dat is de meest saaie dag maar wel n belangrijke dag gehad, de regel dag, zoals bangrekening, medicare.
We hebben door de stad gelopen, ( mega inmens ) en lekker gelunched in t park.

Dag 2, hebben we de " blue mountains " bezocht, oow wat was dit gruwelijk een enorme natuur dat kun je vanuit nederland bijna niet geloven.
en savonds lekker met heel de groep gekookt.

dag 3, zondags n lekkere wandeling gemaakt door de super mooie natuur langs de kust die eindigde op t strand waar we de rest vam de middag hebben gelegen met 30 graden ( sorry Nederland ).

Dag 4 hebben we gesurfd, dit was echt gruwelijk 3u onder sydney op n private beach, surfen is toch aardig moeilijk, maar toch 6x van de 100 pogingen op de plank gestaan. T meest moeilijk mooie was nog wel dat er op n kleine 200 met van ons vandaan dolfijnen zwommen prachtig om te zien van zo dichtbij.

Helaas is t hiero nou minder weer, n graad of 20 bewolkt, maar we mogen niet klagen.

woensdag ( morgen dus ) vlieg ik met 'n aantal mensen richting de tropische temperaturen naar cairns #graadjeOf30;)

Groeten, yorick

• 14 Oktober 2014 - 08:49

Hannie Jansen :

Heej Yorick

Wow dat is allemaal wel super gaaf

• 14 Oktober 2014 - 16:46

Suzanne:

Supervet! Lekker genieten en veel foto's maken. Groetjes uit Thailand!