down under, here I come - Reisverslag uit Sydney, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu down under, here I come - Reisverslag uit Sydney, Australië van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

down under, here I come

Door: yorick

Blijf op de hoogte en volg yorick

09 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Houdoe nederland, here i come australia.

 

Na maanden van voorbereiding en heel veel intensieve creëren en plannen maken was 7 oktober dan eindelijk de dag dat het ging gebeuren mijn " backpack " reis naar Australië ging van start.

Nà op het thuisfront al n klein feestje te hebben gehad en van mensen afscheid te hebben genomen was het dan op schiphol om afscheid te nemen van m'n ouders en mn zusje dit ging zeer soepel. Maar het leuke van alles ik heb mijn reisgenoten ontmoet.

Nadat we genoeg informatie hadden gekregen was het dan eindelijk de tijd om in te checken en door de douane te lopen en iedereen die achter bleef gedag te zeggen.

 

Dit zou 'n lange reis worden met tussenstops op plekken waar ik denk never meer zou komen.

De eerste vlucht ging dan ook van Amsterdam naar bangkok wat een moeilijk lange vlucht zou worden maar liefst 10U en 40 min dat doe je niet voor je plezier maargoed.. Ik moet er wat voor over hebben, maar de vlucht ging verder prima.

Nadat we in bangkok waren angekomen hadden we n tussenstop van 1U en 30min waarin we n beetje t vliegveld hebben bekeken en ik met Mark even 'n biertje of 2 heb genuttigd.

Na 1u en 30min was het weer tijd om de volgende vlucht te gaan beleven en deze ging dan ook naar t altijd prachtige en volgends mij half afgemaakte stad " Taipei " megod wat is dit 'n stad iedereen doet daar volgends mij maar wat, maar dat is ook weer t moeie ervan, in " Taipei " hebben we 'n kleine 12U gezeten en hebben we in ons hotel in t de stad hebben we kunnen zwemmen en wat uit kunnen rusten dit was dan ook el hard nodig voor de volgende en laatste vlucht naar de eindbestemming " sydney international airport "

 

De laatste vlucht van " Taipei " naar " sydney " zou maar liefst een kleine 9u en 40min duren, hiervan heb ik niet veel meegekregen en heb ik heerlijk geslapen zo probeer ik zo min mogelijk last te hebben van n jetlag.

 met op dit moment ergens boven Australië wakker te worden en nog een kleine 2u en 15min eindigt hiero mijn eerst reisverslag.

 

Ik ga proberen mijn verslagen goed up-to-date te houden en jullie n goede impressie te geven over mijn avontuur.

 

Houdoe, yorick ;)


  • 14 Oktober 2014 - 07:44

    Amber:

    Geniet ervan neef! Heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yorick

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 3488

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 Oktober 2015

australië!

Landen bezocht: