down under - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu down under - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van yorick berkelmans - WaarBenJij.nu

down under

Door: yorick berkelmans

Blijf op de hoogte en volg yorick

23 September 2014 | Nederland, Oisterwijk

beste vrienden & familie,

het is bijna zover, 7 oktober om exact 14.15u gaat mijn droom in vervulling, een klein jaar in australie & nieuw zeeland backpacken, hopelijk mooie avonturen beleven.
vanaf Amsterdam vertrek ik richting sydney om 'n kleine tankstop in bangkok te houden en even later verder te vliegen naar taipei en 'n kleine 12u later verder te vliegen naar place to go SYDNEY.
hier zal ik 5 dagen in een hostel verblijven waar we met een groep tal van activiteiten zullen gaan ondernemen zoals surfen, blue mountains, en een saaie regeldag.

wat ik na die 5 dagen ga doen, heb eigenlijk nog niet echt 'n planning ( heel slecht eigenlijk ) maargoed.. dat komt daar wel goed. wat wel vast staat is dat ik optimaal ga genieten !!!!

daarnaast wil ik ook nog andere landen gaan bezichtingen onder andere de fiji islands, maar om heel mijn reis te kunnen bekostigen moet er ook gewerkt worden!

via deze site lijkt het me leuk om jullie op de hoogte te houden van mijn avontuur!
wil je mij volgen, meld je dat aan voor de mailinglist!

greetings, yorick!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yorick

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 3498

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 07 Oktober 2015

australië!

Landen bezocht: